söndag 22 januari 2012

Livet har återvänt!

Då va man riktigt på benen igen! Idag drar träningen igång på allvar igen, skööööönt!!! Senaste 2 månaderna har verkligen gett resultat! Alla byxor är nu stora! Igår provade jag ett par byxor jag inte kommit i på lääääääääääänge & jag kom i dom! Mina favvojeans som suttit så tajt så de vart obehagligt sitter nu PERFEKT!!!
Det känns så tydligt på kläderna. ÄR stolt över mig själv.
Jag har inte trivts alls med mina trivsel kg, dom har inget på denna kropp & försvinner sakta men säkert. Nu går min träning & kost främst ut på att förbränna fett sen ska det byggas upp lite snygga muskler. Inga stora, utan långa snygga!

Feb blir en bra månad!!! Först 30års galej för Cissi sen den 25/2 ska jag & Tittit på MELODIFESTIVALEN (genrepet) på Malmö arena!!!!!!
På kvällen blir det middag på Bakfickan & sedan bjuder resten av kvällen på fest!!!! Carita kommer också in då så blir Girl's night out!!!!

Igår började Vilmer på simskolan, som han längtat och väntat på denna dagen!!! VAD tror ni hände?? Jo, han blev blyg och va inte med en enda sekund!!! Jaja, sa Inger som också va med det är som att se Jonas när han va liten:-)

Puss!

1 kommentar:

  1. Skönt att du är glad och trivs min vän. Ska vi försöka ta en promenad i veckan?
    Puss och kram

    SvaraRadera