torsdag 2 februari 2012

Snö & kyla...

VAD är det för fel på att ha 20-25 grader varmt ÅRET om?? Jag kan bara inte med detta vädret...
Och nu när jag kommit igång så med träningen & stegtävlingen är det liksom bara så ATT man får ge sig ut. Klädd som om jag skulle till Antarktis!
Det blev iaf 1 1/2h promenad!
Innan promenaden tog jag de himla lugnt! Möte på skolan imorse. Allt kändes bra efter det. Hem, värmde bagels & fick mig en god frulle. Sen såg jag Johan Falk 8 & 9!

Ikväll har jag hunnit dammsuga huset, vika tvätt, damma, lagat middag & sen ännu mer träning!
64 vändor i raskt tempo upp & ner för trappan, jag hade blodsmak i munnen sen & vaderna ooo aj:-) 200 situps, 50 rygglyft, 10 armhövningar & träning med gummibandet blev de!!!

Alla barnen sover gott & det gör även jag om 5 sekunder...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar