måndag 5 mars 2012

När hjärtat svämmar över!

Igårkväll när Jonas och jag kom upp för att lägga oss låg det 2 st alldeles underbara små barn kors och tvärs i våran säng. Det är i dom stunderna hjärtat svämmar över när man ser dom... Vi bar dock in dom i sin sängar, för på natten är vår säng just VÅR säng.

Idag har vi kört lite som vi vill. Barnen hade picknick imorse på mattan i vardagsrummet, deras frukost blev därför pepparkakor och påskmust. Jag tog min en macka för att orka Fitness testet på Insanity. Nu ska vi äta en ordentlig frukost/brunch!
Dom har varit sånna goa vänner och lekt pappa & barn ihop....tills nu typ=) VARFÖR kan inte syskon bara vara vänner???

Jonas slutar redan 12 idag och då önskar Vilmer åka till museet. Jag tänkte stanna hemma med Tuva och bara mysa med henne, gå ut en promenad.

I em blir det träning på gymet för mig. Till middag blir de bruna bönor, fläsk och falukorv....sååååååå gott!!!!

Tim, Vilmer & Tuva mina älskade trollungar Ni är allt för mig!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar