onsdag 4 juli 2012

Sommar & 33!

I söndags hade jag & barnen en riktigt härlig heldag med mormor & morfar!!! Flera timmar av lek på temalekplatsen vid Turning torso. Har ni aldrig varit där är det mitt tips på fantastisk genomtänkt lekplats!!! Vi hade lunchen med oss, så det blev picknick i gräset. Vid fyra tiden begav vi oss till Ribban, vattentemperaturen på 16grader är dock inget för varken mig eller Vilmer. Tuva hon simma runt. Även Ribban har en lekplats så vi stannade nog där 1 1/2h iaf!
Tack mormor & morfar för den dagen!!!

I måndags va vi på Busfabriken hela familjen och Tims kompis M. Vid 17 mötte jag upp mamma i stan för shopping och mammatid!
Det blev inköp på MQ & HM. Jättefina plagg!!! Ska även bli ett par Lacosteskor, dom vita klassiska sneakersen typ lättare gympaskomodellen men vi han inte med dom plus ett par shorts till. Hittat en modell på HM LOGG som jag gillade. Lite längre modell, typ chinosmodell men tajta. Köpte ett par cerisrosa och marinblå, får bli ett par svarta också!
På kvällen blev det middag på Acropolis på Davidhallsgatan. Sååååå gott. Vad jag längtar efter grekisk mat, solen, grekisk musik, grekiska färgerna, havet...allt! Nästa gång får nog resemålet vara Grekland!

Tack mamma för presenter och en mysig kväll!!!!!

Igår fyllde man alltså 33år!
Kalaset hade jag avstyrt, jag är ingen kalasmänniska längre. Ville fira en födelsedag helt i lugn och ro. Vi åt en god middag, drack en cider & njöt av varandra. Barnen bus körde fullt ös!
Jonas fyller år nästa månad så vi bestämde att vår present till varandra va en Spa helg i Ystad på Saltsjöbaden:-)

Idag kör vi träsgårdshäng! Tuva har badat i poolen sen 08 imorse, Vilmer också en hel del. Nu har Tuva placerat sig i skuggan med Playmobil sjukhuset, Vilmer ser lite film, Tim hoppar studsmatta. Jag ska plocka bort lunchen och lägga mig i solstolen igen!

Välkommen sommaren!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar