fredag 10 juni 2011

En av få!

Idag är det FREDAG och jag fattar de knappt men både jag OCH Jonas är lediga ikväll! Jag har jobbat natten & ska nu sluta mina blå till klockan tre! Jonas åker snart till jobb & bör vara hemma vid 18 tiden igen. Jag har möte på skolan halv fem så är nog också tillbaka till 18. Och DÅ ska en flaska vin korkas upp, god mat lagas & avnjutas! Åh vad jag ska njuta av de vinet & att vi båda är hemma!!! Jag har egentligen flera saker jag måste göra ikväll...barnkalas på söndag & en man som jobbar 6:45-22 på lördag vilket då innebär att allt ansvar & fix inför kalaset landar på MIG! Men men...tränger undan det & njuter idag!
Published with Blogger-droid v1.7.0

2 kommentarer:

  1. Önskar er en underbar helg! Själv ska jag tillbringa mig helg på jobb så det innebär att jag får tillbringa lördagen med din man då :-)
    Kram vännen

    SvaraRadera
  2. Japp de får du göra, men han är på barnakuten först 6:45-15 sen stora akuten 16-22:-)

    Har njutit nu i fulla drag!!!

    SvaraRadera