onsdag 8 juni 2011

Min prins!!!

Älskade Vilmer vad du är underbar & jag älskar dig så!!!!!

Vilmer ville inte till dagis idag. Han ville va ledig med MIG...men eftersom jag jobbat hela natten & har två kvar behöver jag sömn. Mitt hjärta gjorde så ont när jag såg hans blick & det hjärtskärande gråtet!!! Och just då på dagis tackar jag än en gång att jag jobbar natt. 99/100 ggr springer Vilmer gladeligen pigg till dagis, vinkar & sen är det inte mer med det. Men sånna här dagar. Jag fixar inte att lämna honom i de tillståndet som han va.

Istället kunde jag lugnt vara med honom & sakta men säkert släppte han taget om mig. Och efter en timme vinkade en glad, pigg, lekfull vilmer mig hejdå & sprang iväg vidare med sina kompisar. Framförallt va han trygg i sig själv igen & vi mådde BÅDA bra!!! Det betyder SÅ MYCKET för mig att kunna göra det. Nu kan jag somna lugnt.

Fina älskade Vilmer <3
Published with Blogger-droid v1.7.0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar