tisdag 22 november 2011

Svärmor hon kan hon!!!

Idag kom bästa svärmor ut till oss, vi har inte träffats sen min olycka & som den bästa svärmor hon är kom hon ju med presenter!
Jag fick tidning & Cloetta jultomtar-ÄLSKAR dessa skumtomtar!
Vilmer fick 2 par nya chinosbyxor, ett par röda & ett par svarta, Tuva fick ett lila nattlinne med en prinsessa på & Tim godis:-) Jonas fick också en men den hade hon glömt hemma, eller ja det är en historia för sig:-)

Till middag gjorde vi köttfärslimpa toppad med bacob till detta serverades kokt potatis, svampstuvning & brunsås! Såååååå gott!!!!

Tuva hon sover, Jonas läser saga för Vilmer, jag har hjälpt Tim så han duschat & hoppat i pyjamasen. Tim äter kvällsfika nu & ser tv.

Jag va på 2a omläggningen idag, det såg lite bättre ut idag men en del av handen saknar helt känsel så dr ska titta på det på fredag

. Smärtorna har dock varit mer idag så det har åkt ner ett antal Citodon. Kom på att jag tutar på i 190 här hemma som inget hänt. Städar, bäddar, plockar, tvättar, handlar osv. Är tacksam ATT jag kan men de gör så ont efteråt. Ska nog dra ner lite på ansträngningen med handen så den får möjlihet till vila. Nu blir det tv-soffan för resten av kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar