tisdag 1 november 2011

Ilska!

1-2 dagar varje månad strax innan jag ska ha mens då är jag på sånt uruselt humör. Det är skitjobbigt!!! Idag är en sån dag...jag känner hur hela kroppen är fly förbannad. Sitter här nu i soffan med lilla Tuva som är sjuk och ser Emil och ilskan pyr ur öronen på mig.
Ingen har gjort mig något men ändå är jag förbannad. ALLT precis ALLT är jobbigt och gör mig irriterad.
Sånna här dagar borde jag vara för mig själv, ligga nerkrupen i soffan, äta choklad och bara få vara! MEN så är ju inte verkligheten och det gör att jag blir arg på allt!

Stackars Jonas har det inte lätt sånna här dagar även om han inte kan förstå mig. För gjorde han det borde han se till att huset utrymdes, fixa med allt och bett mig bli liggandes, eller hur?????

oooooo  jag blir tokig på denna ilskna känslan!

2 kommentarer:

  1. Usch, jag känner igen det! Sist sa jag till H att om han bara visste hur det känns när det bubblar i kroppen av absolut ingen anledning och att han borde få känna på det så kontra han med att då borde jag få känna på hur det är att vara han under dessa dagarna...Fear! Haha

    SvaraRadera
  2. Oj stackars Jonas! Jag får stötta honom på jobb dessa dagarna då :-)
    Hoppas att det snart känns bättre vännen. Ta hand om dig.
    Kram

    SvaraRadera