torsdag 28 juli 2011

En underbar dag!!!!

Tack mamma för vår dag igår!
Dessa mamma dotter dagar älskar JAG och de va precis vad jag behövde!!!!

Vi började med lunch på Bröderna M i solskenet, sen shopping shopping shopping, fika igen och mer shopping! En massa reafynd!!!!

TACK MAMMA ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET!!!! DESSA DAGARNA NÄR DET BARA FÅR VARA VI HÅLLER JAG HÖGT, UPPSKATTAR OCH BEHÖVER JAG <3

Tuva har premiär med att ha trosor idag och gisses så roligt det va då. Hon har hoppat runt och sprungit på toa 75ggr bara för att hon kan SJÄLV dra upp och ner sina trosor:-)

Hon är så fin i sin nya klänning och tajts från Me and I, Cecilia Blankes. Ska jag bara få tag på koftan också med samma mönster:-)

Nu ska vi snart hoppa i bilen, köra in till stan och möta upp farmor!

Puss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar