måndag 11 juli 2011

Måndagsex...

Jag är i upplösningstillstånd! Nu är bilen sönder IGEN...bärgaren ska hämta den och bogsera till Peugeot Malmö, Tack o lov gick den i sönder i Malmö så jag slapp Peugeot i Lund...

De spelar ingen roll ATT bilar kostar, så är det bilar går i sönder mm...

Det är precis lika skittråkigt iaf! Och jag tycker att köper man en sprillans ny bil för över 200.000 modell -09 då ska de ta mig f*n rulla bättre!!!!!!

Jag blir gråtfärdig av bara tanken... Minst 1500kr i självrisk OM det går under maskinfel som täcks av försäkringen...och max 25% av kostnaden.

Blir tokig!!!
Published with Blogger-droid v1.7.2

1 kommentar:

  1. Fy tusan!!! Blä för måndags ex!!!

    Hoppas att det ordnar sig!.

    kram Linda

    Ps det var lite lustigt för jag läste måndag sex, och tänkte "Nä nu har fru lang blivit lite väl detaljerad... Haha!

    SvaraRadera