tisdag 12 juli 2011

Vissa dagar alltså...dagen igår va pest! Idag ringde dom från Peugeot...de va något med tändstiftet & nått med omprogramering...1834kr...kul! Not då bilen ska in på service nästa vecka för en 3000:-

Idag har vi varit hos Emma & Kes, vilmer, Liam, Tuva & Noel har lekt mellan 10-12. Kl 12 kom Sofia hit med Nova & Saga.

Men sen någon timme tillbaka har de varit otroligt mkt gnäll...
Vilmer har spenderat 40min med att skrika då han först vägrade hämta sina skor som tillslut Nova hämtade så vi kunde gå hem men då vägrade han gå hem....prövning jadå! Tuva somnade halv tre idag & fick bara sova en timme=gnälligt!
Vilmer är helt slut & har somnat=ingen barnfrikväll eftersom han inte lär somna kl 20 idag...

Jonas förstörde dessutom hela J*vla gräsmattan i söndags vilket nu betyder att JAG står med den eftersom han jobbar från morgon till sen kväll...ilsk? JAAAAAAAA

Så nu känner jag mig lite utpumpad!
Published with Blogger-droid v1.7.2

3 kommentarer:

  1. Vad har hant med grasmattan?

    -Caroline

    SvaraRadera
  2. Han bestämde sig för att gräva upp en stor buske för att vi ville så gräsmatta där för att slippa en stor bit rabatt. Och all jord (lera) som grävdes bort slängde han ut över HELA gräsmattan...med tanke om att ge gräset lite extra näring...i JULI månad när vi använder gräsmattan hela tiden...det är inte heller fin jord utan lera! Så du kan tänka dig & istället för att gå på en skön gräsmatta känns det som att gå på en grusplan!!!!!

    Har räffsat, kört med mossrivaren & idag har jag SOPAT gräsmattan....jag behöver inte säga att jag va hysterisk va???:-)

    SvaraRadera
  3. Haha, du later lite hysterisk haha. Men valdigt forstaeligt. Speciellt nar man anvander grasmattan sa mkt nu. Han far ta och baka nagot gott som plast pa saren!

    SvaraRadera