lördag 30 juli 2011

Magkatarren tillbaka:-(

Dagen började lugnt, sen va de kalas för Benjamin kl 13.
Korvgrillning samt en smarrig tårta som frun bakat idag:-)
Efter kalaset begav vi oss till IKEA för att handla födelsedagspresent till Tuvisen!
Blev dock lite mer...så mkt att det inte fick plats i bilen! Tackolov för fina vänner som då ställer upp!
Halv åtta for vi i 190 till Cissi & Lasse för att låna deras bil som har dragkrok, tillbaka till IKEA lånat ett släp, packa i allt och hem!

Tanken är nu att Tuva ska byta från Spjälsäng till stor säng och då Tuva och Vilmer delar rum tycker vi det tar upp för stor del av rummet med 2 stora sängar så det inhandlades en vit våningssäng samt 2 madrasser, täcke, kudde, påslakanset till Tuva och barnköket DUKTIG!

Hem, skruva ihop sängen och möblerat om deras rum IGEN! Men nu är det stort och fint!!!

Tyvärr mår jag inte bra igen...den förbannade magkatarren är tillbaka igen med grymma magsmärtor i attacker så började igår direkt med Omeprazolen igen. JAG va SÅ GLAD igår att Jonas nu skulle vara ledig heeeela helgen och tror jag pustade ut då kom detta skitet istället:-( Inget roligt alls...varför har jag börjat stressa på detta viset så JAG ska bli sjuk:-(???
Förra gången mådde JAG så dåligt pga magvärken och dit är jag påväg igen så.nu gäller det att stanna upp, backa och lyssna efter...

Imorgon har jag lovat mig själv, kroppen och Jonas att ta de lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar