onsdag 17 augusti 2011

Egentid!

Att ha olika former av egentid är otroligt viktigt för MIG!
Egentid med mig själv, egentid ihop med min man, egentid med Tim, egentid med Vilmer och egentid med Tuva.

Just med minstingen Tuva blir det inte så mycket egentid vilket jag saknar och längtar efter! Tuva har aldrig varit speciellt glad för att mysa såsom Vilmer utan det ska vara fart och fläkt. Som minsting ihop med två bröder får man oftast hänga med på allt.

Nu i sommar har Tuva blivit mycket mer mammig, kramig och kommer ofta för att kramas, gärna uppkrupen hos mig med napp, vovve och en Max/Totte bok. På morrnarna kan hon sitta länge hos mig å vad jag njuter då. Min fina flicka!

Så nu har jag bestämt att på fredag ska Tuva och jag ha EGENTID!
Vi ska gå i Slottsparken, leka, gå långa promenader, fika, gå till leksaksaffären och köpa en ny bok, leka lite till. Sen avsluta dagen med ett besök på badhuset!

Längtar redan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar