måndag 15 augusti 2011

Vilken match igår! Trodde väl ingen det skulle bli så spännande, det va nära malmö tog hem det med 2-1!!!! Synd det blev straffar men men.

Jag har gjort fint i trädgården och det ä så skönt att ytterliggare några rabatter är ett minne blott!
Ett nytt staket står på önskelistan!
Vi haryta mellan trädäcket och staketet som ine är till ngon nytta, nu i efterhand skull vi ju bygg enda ut men det gjorde vi inte ich den biten blev ogräsets mecka!
Så nu har jag lagt marksten där i gråa toner sen satt fina krukor där! Stor skillnad. På ett annat ställe drog vi uppp en stor buske för ett tag sen vad som återstod va ett stort halvmåneformat jordgrop också helt undebart förogräset att frodas....
Där har jag lagt sten runt om som kant och där ska vi fylla med småsten sen sätta en stor kruka där och sticka ner 3 st solcellslampor,
Runt en kärleksört la jag sten av typ kullersten runt om, blev också väldigt fint!

Denna veckan drar arbete och dagis igång på allvar, imorgon är barnens 8 veckor långa sommarlov över. Vilmer vill inte och jag är orolig för hur det ska bli för Vilmer som är inne i en svår periodoerioid... Han är så fruktansvärt rädd för att vara själv och har enorm seperationsångest, speciellt från att lämna mig. Jag kan inte ens åka toll affären utan att panik utbryter häe henma om han inte får fööja med....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar