fredag 5 augusti 2011

Trist väder!

Efter flera dagar med sol och blå himmel vaknade man till en grå dag!

Har hunnit med en hel del idag:-)
Fm bjöd på god frukost och lite tvättande. Halv elva kom leverans av studsmatta till grannarna. Men Carita va på körskolan, Steve på jobb och barnen hos deras mormor och morfar. Så hela familjen Lang checkade in hos dom och Jonas monterade ihop 4m studsmatta!
Carita kom hem och fixade lunch till oss alla & studsmattan blev klar! Steve fick rapporter om monteringen via mms från mig:-)
Sen begav Tim och jag oss ner till T-bryggan för lite fiske. Med dagens väder va stranden nästan tom. Fy va de blåste och jag frös! 1 timme han vi fiska innan himlen öppnade sig. Ingen fisk idag men 2 krabbor håva han upp och fick tittat på innan dom fick komma tillbaka till havet igen.

Vilmer hade undertiden lekt en stund med Liam på lekplatsen.

Em har bjudit på bak, bus, hoppande på studsmattan, en tur till Spillepengen för att slänga skräp & köpa jord & fixat till i det sista kökslandet!

Till middag blev det pastasallad för Carita & mig, barnen fick fiskpinnar, ris och hollandaiesås. Vi lever i ett kollktiv snart tror jag våra 2 familjer:-)
Männen jobbar ju sent och då är det trevligare att äta tillsammans plus att vi hjälps åt!
Efterrätt:nybakad kladdkaka!
Nu ligger alla barnen. Tuva sover gott i sin säng, Tim ser på film och Vilmer har somnat här i soffan hos mig <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar