lördag 6 augusti 2011

Jag älskar dig...

Vilmer kryper nära mig nu ikväll där vi ligger i vår säng. Bäddar ner sin nalle lägger armen om sin nalle och handen på mig, blundar och viskar fram med trött röst:
-jag älskar dig
Sen somnar han, så lugn och trygg nära sin mamma. Det är lika underbart varje kväll!

Fm bjöd på städ, tvätt och plok varvat med lek i trädgården.

Vid 14 cyklade vi hem till Kes & Emma för några timmars lek. Mycket ninjago & star wars för Liam & Vilmer. Tuva & Noel leker mest följa John:-) 4 timmar senare cyklade vi hem igen, dags för middag-tacos!

Tim och jag skulle fiskat ikväll men himlen öppnade sig så vi hoppa det.

Kl är inte ens 22 men jag ligger redan nerbäddad! Vilmer ligger också här...tror han får stanna hos oss inatt <3

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar