onsdag 31 augusti 2011

Sjuk....NEJTACK!

När jag kom hem från jobb imorse och öppnade dörren möts jag av Jonas som kommer med Tuva...nerspydd.
Kl 05 hade det börjat och sen har de fortsatt fram till lunch. Hon har fyllt blöja efter blöja. Många duschningar för Tuvisen idag. Kroppens vätskeförråd är nog tomt. Så det håller vi så sakta på att fylla igen.
Jonas fick vaba idag då jag behövde sova eftersom jag jobbat natten. Halv tre kom en blek liten Tuva in till mig i sängen.

Nu har hon vaknat till liv, kör runt med Skrållan i nya fina vagnen:-)

Min mage mår tyvärr inte bra, ligger uppkrupen i soffan och tänker bli här. Hemsk magknip:-( Vill inte bli sjuk, vill inte vill inte VILL INTE!!!!

Kräftskiva på fredag hos M&M, jobb lör sen inför resan middag hos mina föräldrar på söndag!

Hoppas allt detta är som bortblåst imorgonbitti!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar