lördag 20 augusti 2011

Barnskratt och POP!

Hör barnskratt inne från grannens trädgård. Vilmer och grannkillarna hoppar studsmatta med en massa ballonger! Tuva har lagt sig och även jag. Har sovit så dåligt idag. La mig i bra tid imorse efter jobb men 1 1/2h senare hörde jag Tuva trilla och gråten tog aldrig slut. Trodde Jonas kanske va på dass så han inte kunde hjälpa henne. Så jag for upp öppnade dörren och där satt hon i pappas knä och grät:-(
Tyvärr hann hon ju se mig och då va de kört. Från gråt blev det hysteriska skrik efter MAAAAAMMA... Så tillslut gav jag upp sömnen... Att hålla igång först 24h sova 1 1/2 och nu kl 22:15 gå på ytterliggare en natt är INTE sunt...att min magkatarr spökar e väl inte helt konstigt. Planerar sömn 09-16 imorgon!!!!

Kl två idag begav vi oss in till Malmö festivalen för lite käk och promenerande. Vilmer vann en stor röd boll så han va glad!

Har även köpt overall till Tuva. Blev en cericerosa från POP. Så fin! Därmed är nu Tim, Vilmer & Tuva färdigklädda för minusgrader och snö! CHECK!!!! Bara fötterna som ska få varma stövlar också:-)

Skönt att ha det gjort!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar