fredag 4 maj 2012

Dosett

Varje morgon startar jag dagen med 5 kortison tabl, 1 Tavegyl, ögondroppar och nässpray!
Idag fick jag lägga till 2 Citodon:-(
Tuva skulle egentligen sovit hos mormor & morfar inatt, morfar skulle vabat idag för Tuva. Men sen ringde Daniella och kunde byta en natt med mig. Tack Daniella, du är en pärla. De va tur då Tuva varit vaken 2589 ggr inatt och kräkte 3 ggr igårkväll. Tror mormor och morfar är tacksamma dom slapp denna natten. Mormor som skulle till jobb idag hade varit ett vrak.
Jäkla hosta Tuva fått om nätterna.
Detta farandet upponer inatt gjorde att migränen kom som ett brev på posten... Så jag tog Citodonen för det. Och det har hjälpt!
Vaken 30h sova 3h och sen en sån natt på det ger mig migrän.
Nu är Vilmer också förkyld men ändå pigg. Tuva är de inte så mkt med just nu, tror bara hon är trött efter dåligt med sömn inatt.
Vid 12 idag ska vi in till stan och luncha med mormor & morfar. Är mkt nu med mormor, morfar och farmor. Viktiga personer som betyder mkt för barnen!

Vilmer fick nya tuffa vårskor av mormor & morfar här om dagen, TACK säger vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar