torsdag 17 maj 2012

Midsommarplanering!

Jag är en fantast av listor, en riktig nörd faktiskt!
Och idag skapades nya listor. Nämligen Midsommar i Lomma maten och Vem fixar vad?
Inför Vilmers kalashelg med barnkalas och släktskaps görs det massvis av listor som sedan kan bockas av efter hand!
Hittade ett nytt recept idag. De ska vi ha som tilltugg till bubbel:-) Parmesanchips med citronkräm, rom och sparris!

Idag har jag bakat kladdkaka, kladdkakemuffins, knäckig rabarberpaj och knäckig jordgubbs- och rabarberpaj, städat skafferiet och kryddskåpet, torkat ovanpå skåpen och hållt på!
Tog mig tid till ett pass Insanity ikväll, hade INGEN lust men sa till mig själv vilken jävla slöfock jag är om jag inte tränar. Snörande på mig skorna, fyllde vattenflaskan och körde ett helvetespass.

Nu mår jag mkt bättre och har precis krupit ner mellan mina små älsklingar, kramat Tim 58ggr minst.

Gonatt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar