måndag 9 maj 2011

Blir ett kort inlägg, ryggen värken så fruktansvärt!

När jag vaknade idag 13:30 av att klockan ringde visste jag inte vilken planet jag va på...de gjorde ont i ögonen så trött jag va. In i duschen sen iväg till skolan för att hämta Tim. Hem-SOL-fick då för mig att olja trädäcket. Så bort med bord, stolar, solsängar och dyl. Sopa rent och sen oljade jag hela däcket, vi har stort trädäck! Men nu är det iaf gjort:-) Satte mig sedan på framsidan och har väl dragit upp 700 maskroser där... Vi har dessutom fått myror till förbannelse, så myrmedel ska inhandlas! Än håller dom sig ute men det är bara en tidsfråga innnan dom kommer in...

Barnen ligger och jag har sjunkit ner i soffan bokstavligt talat! Är helt färdig... Så nu ska jag se film och bara koppla av!

Denna ska jag se:



http://www.imdb.com/title/tt1055292/

1 kommentar: