tisdag 10 maj 2011

The other woman

Är titeln på den film jag såg ikväll, skriver vi då Jonas inte va så road:-) En film som tog sig efterhand & visst fälldes det lite tårar. Jag bölar ju förvisso till allt!

Till middag blev det biff stroganoff på lövbiff, blev supergott! Vilmer & Tuva rensade tallrikarna till sista riskorn.

Tim har varit på fotbollsträning sen ville han åka med mormor hem en sväng, hon va där & tittade på honom. 4 mål smällde han in idag på träningsmatchen!!!!! Duktiga kille.

Kröp precis ner i min säng. När jag öppnade dörren så låg där redan den allra finaste lilla Vilmer som sover så gott! Jonas & jag kröp ner på varsin sida om honom, tittade med all kärlek som man känner och sa samtidigt:
- Han får ligga kvar här.

Nu tycker jag det är så mysigt att ha honom här hos oss, ibland bara!

Varit inom Tim, pussat honom, stoppat om honom & fått en gonatt kram.

Nu säger jag med gonatt för nu går ögonen i kors....

Kram!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar