torsdag 12 maj 2011

SKIT OCKSÅ...6000!!!!!

FAN vad trött jag blir på ALLT just nu och allt har med dessa små harmlösa men ack så mkt värda...PENGAR! Men en stor börs hade jag kunnat få bilhelvetet lagad som nu landade på 6000!!!!!!!! Kr...jag hade kunnat lägga mig under kniven & fått dom där kvinnliga fina brösten som jag mer än någonsin vill ha...ett NYTT hus med sovrum för alla & med ett STOOORT fint kök, resa mer, ge Tim dom där fotbollsskorna han så gärna vill ha, köpa mig den fina långa klänningen jag hittade igår som liksom blev ett med mig...men nu när jag fick höra vad bilen gick på blev inget kul! Enda anledningen till det priset är att Peugeot har något som hette hjulnaver ??? typ på sina bromsskivor vilket tydligen inte är så vanligt...hade dom nu inte haft det hade allt landat på 2500:- nu istället 6000:- det svider & är grymt sura pengar!

Nä jag står nu fast att mkt pengar nu hade gjort mig mycket lycklig utan tvekan! Pengar är inte allt men det är lyckan till mycket...

Tack o gonatt!

Ps:Fick iaf höra mycket fint om mig på medarbetarsamtalet vilket kändes bra, mitt jobb är jag iaf duktig på!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar