måndag 3 oktober 2011

En riktig skitdag!!!!

Igår va vi hos mamma & Roland på middag med syrran & fam. Det bjöds som vanligt på supergod mat!

Kl 22:15 va de dags för mig att infinna sig på jobb för 9h arbete.
Och här börjat skitdygnet!
Blev magsjuk på jobb...kämpade mig igenom natten, stack hem 30min för tidigt. På motorvägen känner jag hur magen vänder sig...panik...110km/h...i bilen...spy VAR FAN DÅ???
In till sidan på med varningsblinkers sen xxxxxxxxxxxxxx blääää i x antal handskar (sjukhushandskar). Hängde sen ut ur bilen, regnet smattrade mot skallen...yr & vit i ansiktet. Annorlunda upplevelse... Fokus blev nu hem hem hem...

Möget har sen fortsatt... Har legat hela dagen men inte kunnat somna. Mormor är på akuten så tänker på henne hela tiden också... Denna dagen känns bara dålig!!!! Snart måste jag dock rycka tag i mig själv. Kl fyra ska barnen hämtas, Jonas är inte hemma förrän vid 22:30. Så jag måste fixa middag till dom...sen kl sju är det bums i säng för dom och ryggläge för mig! också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar