onsdag 12 oktober 2011

Maria Montazami....och Ullared!

Hittade den här skönheterna jag mer än gärna skulle vilja vara ägare till! Men den är ju som sagt inte gratis...Montazami väska nätta 4990kr.... Så om någon vänlig själ där ute känner att dom har för mycket pengar går det bra att köpa denna och leverera till min dörr:-)


12 dagar kvar nu sen kör jag, Carita & Maria till ULLRED för en hel dags shopping! En hel dags utflykt med mina fina vänner <3 
Jag gör lista efter lista med saker jag ska köpa och kolla priser på.
Åter igen, om någon vill öka på mitt konto inför den resan är jag tacksam:-) Skulle kunna göra av med MASSOR av pengar där uppe!!!!!!!! NU är det framförallt julpynt, julklappar och lite nytt piff till hemmet som ska inhandlas, smart ekonomisk shopping. Även om jag bara VILL slösa slösa slösa och komma hem med 20 kassar med massa fina saker!!!!!!
Vi ska ha det så j*kla roligt precis hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar