onsdag 23 mars 2011

Ljuvliga ljud!

Innan jag klädde mig & körde till jobb, smög jag upp & in till Vilmer som låg i vår säng. Där låg han, fin som de allra finaste. Min prins, underbara goa Vilmer. Hela hjärtat bulltar av kärlek. La mig intill honom, strök bort håret och bara tittade på honom...och så de där ljudet som får hela mig att bli lugn och bara vilja sova. Ljudet från honom när han suttar på sin napp, han har ett alldeles speciellt ljud. Han suttar så högt. De é så mysigt. Jag som aldrig annars vill ha barn i sängen. Men nu ibland är de bara så mysigt när han ligger där mellan oss, söt som bara den, suttar på nappen. Då bara vill jag ha honom där. De é avkopplande & rofyllt och har ligger helt still. Min lilla prins!
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar