söndag 13 mars 2011

Lunginflammation

Mkt riktigt va de som jag trodde en lunginflammation. Så nu äter jag antibiotika för det. Doxyferm 1 tabl * 2 i 5 dagar. Morrnarna är riktigt jobbiga. Hostar som en galning. Massvis av segt segt slem som måste hostas loss:-( Är ju inte konstigt man mått som en urvriden trasa. För fy tusan så sjuk & svag jag varit. Är på bättringsväg men är så trött & anfådd.

Tim har ju fått vattkoppor nu & som han ser ut...Han har nog tusentals:-( Han mår så dåligt. Bara ligger... Men mitt i allt detta så njöt jag igår. För er som inte lever med Tim och hans ADHD & autism så låter de nog konstigt. Men att få umgås tillsammans igår hela dagen utan något stirr, skrik, fart, bråk & fotboll. Att bara få ligga i varsin hörna i soffan, att ha honom här nere, att mysa hela familjen på kvällen. De va SÅÅÅÅ lugnt och vad jag njöt av detta!!!!! Hoppas såklart min fina kille snart är frisk igen...men de dröjer nog. Han är orolig & tycker detta är jättejobbigt. De kliar så mkt på honom. Hoppas han reder ut det här hemma. 4e dagen med feber nu.

Kram på Er från en fortsatt sjukstuga!
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar