måndag 14 mars 2011

Stressad!

Jag är stressad över en massa saker nu känner jag....JOBBIGT är det!
Jag är stressad över att Tim idag mår sämre än igår, stressad över att inte komma ut med Vilmer & Tuva, stressad över att Tim skulle behöva komma till ögonspec idag men jag orkar helt enkelt inte dra med alla tre barnen till en akutmottagning, stressad över att jag är kroppsligt trött & flåsar som en gamling, stressad över att barnen har tråkigt, stressad över att mannen mitt i allt detta när jag haft lunginflammation och mått SKIT och sjuka barn jobbat, stressad över att ha stått med allt detta själv...stressad stressad stressad! Jag VET att livet är såhär ibland MEN jag säger det iaf DET är JUST NU JOBBIGT!
Tvätt, städ & hem har jag knappt sneglat åt. Kört en runda med dammsugaren idag, städat rent i vaskskåpet, tvättat lite de e vad som hänt idag.

Hade förhoppningar om att jag skulle kunna gå iväg iaf en timme med barnen på lekplatsen, för att själv få frisk luft också men Tim är ännu sämre idag så jag vill inte lämna honom här hemma själv. Kämpar på idag, Tuva har varit ute i trädgården, hjälpt mig städa lite, vi har haft tv-förbud, lekt med bilarna, ritat, lekt med pärlor, jag & Vilmer har gjort en sak jag gjorde mkt som lite. Man viker ett papper på ett spciellt vis, färglägger den och skriver saker man ska göra. Den har vi sen lekt mkt med. De va roligt!

Dags att ta plats vid spisen, pannkakor beställda till lunch. Tuva la jag precis. Sen blir de filmmys ihop med Tim för mig och Vilmer. Chihuahua i Beverly Hills 2!

Kram!

1 kommentar:

  1. Ni gjorde en loppa :)

    Jag får ibland dåligt samvete för att jag gnäller över att det är jobbigt. Man vet ju innan man skaffar barn att det är slitigt och man borde absolut veta innan man skaffar sig tre barn. MEN skit samma! Det är jobbigt och man får uttrycka vad man känner! Så är det bara. Vem ska säga till dig vad du ska känna eller inte och vilka känslor som är rätt eller fel??!!
    Jag hoppas ni snart är så friska allihopa så ni tar er ut och får suga i er massa härlig vårluft och må toppen länge, länge....

    SvaraRadera