måndag 21 mars 2011

Vårdat kärleken!

Igår åkte jag & kärleken min till Ystad Saltsjöbaden. På schemat stod först en brunch kl 13 på restaurang Nero på hotellet.

Brunchen innehöll bland annat räkor, kräftor, brietårta med kräftröra, mini croassinter, amrikanska pannkakor, flera olika salami, frukt att doppa i choklad, äggröra, bacon, ceasarsallad, kycklingspett & ännu mer som jag glömt! Det va iaf ljuvligt!!!! Vi njöt, pratade och kopplade av. Det är så lyxigt att kunna sitta ner, inte bli avbruten, inte behöva dela mat till flera barn.
Efter brunchen fick vi vårat rum.



Packade in oss & mös ner oss i sängen tills kl 15 då vi fick tillgång till spa avd!


När kl slog tre svidade vi om till badkläder, hoppade i våra Ysb morrontofflor och drog morronrocken om oss, nya tidningar under armen sen styrde vi kosan ner till poolerna. Det är inte varje dag man går runt på ett stort hotell i korridorerna iklädd morronrock:-) MEN SÅ skönt!

Vi badade, simmade, bastade, låg i de varma källorna (mini pooler) utomhus som höll 40grader, läste, mös, njöt och kopplade av!


På kvällen bjöds det på en utsökt 3 rätters meny. Med lamm till förrätt, kalv till middagen  och den godaste cheesecake jag någonsin ätit, en chevrécheesecake med lingon! Låter kanske galet, men vilken smaksensation i munnen!!!!!

Kl 22 sov vi som stockar bägge, heeeeela långa natten fick vi sova, ingen som väckte oss mitt i natten. Strax innan sju vaknade vi bägge pigga och utsövda! En utsökt frukostbuffé serverades. Sen intog vi spa avd igen i fyra timmar till innan vi åkte hem.

2 dagar tillsammans bara jag & Jonas. Att vårda kärleken anser jag viktigt, de behöver alla par. Att få åka iväg så här. De ger så mycket för kropp, själ & VÅR kärlek!

Jag älskar dessa stunder när vi får rå om varandra. Vi är fortfarande efter många år KÄRA, vilket är alldeles underbart! VI ser till att ta oss tid till lite extra kärlek, det är viktigt! De borde alla göra....gör de!


Älskar dig Jonas, du är min stora kärlek!!!!!!!!!!


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar