lördag 26 mars 2011

Vid halv tio somnade jag i fm, efter en tuff natt på jobb va jag minst sagt TRÖTT!
Vaknade sen av att sängen stormas av Tim, Tuva & Jonas. Tim tjatade om fiske & Tuva klättrade på mig. Tittade på kl som visade 15:30. NI HAR ALLTSÅ VÄCKT MIG FÖR ATT FRÅGA OM NI FÅR FISKA????? Jag va så J*vla trött!!! När jag för en gångsskull sover som en stock då väcker dom mig!!!! Funderade länge på om dom va riktigt kloka. Dessutom sa jag innan jag la mig att jag ville sova hela dagen! Har 2 nätter till att jobba, allergi som slagit till & går på Tavegyl för det som är rena sömnpillret för mig!
Kände hur mitt enormt dåliga morgonhumör kom fram. Usch så trött & arg jag va. Gick med hårda, tunga, ilskna steg ner och rakt in i duschen. Va lika trött när jag kom ur duschen. Klädde mig, gick ut och la mig i solsängen på trädäcket. Började hämta mig där....Vilmer kom hem efter ett par timmar ihop med kusinen Elvin, mormor & morfar på Mila mässan.

Em & kväll har varit lugn och skön. Årets första grillning är avklarad. Supergott!!!

Tuva sover nu, Tim & Vilmer spelar nya Lego Star Wars 3 & tuggar godis!

Kram!
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar