fredag 4 februari 2011

Bröst, bindor, mat, drinkar, sömnlösa nätter & blöjor...

En härlig kväll med många skratt!!! Samtalsämnena har haglat vilt, vi har nog gått igenom de mesta ibland under långa skratt - därav rubriken! Hahahahahaah

Barnen har haft de så kul, sista 1½ timmen innan vi åkte hem va de minst sagt fullt ös, med skratt & spring så dom knappt kunde stå på benen.

Vi vuxna har hunnit prata, sitta ner en del & ätit god mat! Vad mer kan man begära. Jag har självklart granskat nya huset som blivit SÅ fint!!!! De gröna staketet och den "lilla" häcken tycker jag ni ska ha kvar;-)

När klockan började närma sig halv nio körde vi hem, hann inte köra många meter innan gullegrisarna knoppade in i sina bilstolar. Så det vara bara att bära in dom i sina sängar & för mig att sjunka ner i soffan!

Fick tips på två bloggar av Maria så dom ska jag lägga mig och läsa nu, plus alla andra jag följer!

Tack igen M&M för den superduper trevliga kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar