onsdag 9 februari 2011

KVALITETSTID!!!

VILKEN dag, åhhh! JAG har haft efterlängtad kvalitetstid med mig själv! Förstår ni, en heeeel dag nästan! T är i skolan, sen har han simskolan direkt efter och lyxigt som jag har det så följer assistenten med honom dit! Som inte de vore nog så kör han T hem sen. Dom assistenterna växer inte på träd! Småkidsen är på dagis fram till 16. Så här sitter jag. Har tagit en sväng med dammsugaren, radion på högsta volym, vikt och hängt upp tvätt, ätit en riktigt god frukost/lunch!
När jag lämnat av dom små på dagis fick jag köra upp till T igen, hade ju glömt packa ner badkläderna... Stannade 30 min, lite mysigt. T hade belöningstid vid datorn, så vi kollade på youtube klipp från Hipp Hipp. Stannade till vid ica påvägen hem från skolan, hade glömt kokosmjölken och sockerärtor när jag veckohandlade i söndags.

Mycket mer har inte skett idag! Laddar batterierna, slösurfar, ser på tv och bara har de bra!

Tror jag ska hoppa i lite sköna promendkläder sen och ta mig en långpromenad ute i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar