onsdag 16 februari 2011

Jag har en dröm...

Jag har många drömmar men En av dom är något jag själv fått uppleva!

Jag önskar att en dag när barnen är så pass stora att dom förstår hur fantastiskt och makalöst vackert, roligt, spännande & stort detta är! Jag va där när jag va 18 år. Jag, mamma, farmor, farfar, min farbror Arne & kusiner. Hela den resan va bara så kul. Det går liksom inte i ord att beskriva hela Disney World i Orlando, Florida.

SÅ HÄFTIGT!!!!

DET skulle jag vilja ge mina barn att få uppleva! En resa som man helt säkert aldrig glömmer!!!!!!!!!

http://disneyworld.disney.go.com/

3 kommentarer:

  1. Min mans bror bor i Sarasota som ar 2 timmar fran Orlando sa vi ska definitivt dit sa snart Sofia ar tillrackligt gammal. Hans fru har en slakting som jobbar dar sa vi far gratis intrade -sa det gor det ju annu battre. Har hort det kan bli dyrt :) Sjalv har jag bara varit pa Disneyland.

    SvaraRadera
  2. Det var Caroline som kommenterade forrsten :)

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt!!!! Där va så himla skoj & magiskt! Vilket ställe...man fattar liksom inte hur stort det är! Vi åkte en stor båt mellan olika länder där alla världsdelar va representerade. Och de va bara ett av alla ställe. Det är verkligen så häftigt. JAG vill iväg när Tuva iaf hunnit bli 10...för oss en lång DYYYYR resa. Så man vill ju ätt dom dels ska orka & förstå. I år ska Disney Cars filmen stå klar som en hel värld där man kan återuppleva filmen, som ätt komma rakt in i filmen. Skulle vilja åka över med Vilmer och låta han uppleva det....han hade väl blivit helt till sig!

    SvaraRadera