lördag 5 februari 2011

Humör....javisst!!!

Vår lilla "prinsessa" med håret på vift! Fullständigt vansinnig för att inte byxorna går på så enkelt som hon vill! Även denna prinsessa som bestämt sig för att sova ska hennes föräldrar inte! Hon VILL sova, men varken själv el i sin säng. Nä sovandet ska enligt Tuva ske på någon av mammas el pappas axel under tiden dom går runt, i famnen nere i soffan el liggandes i famnen när man vaggar runt. Hon kan sova SÅ gott, långa tunga andetag sen lägger man ner henne i sängen & likt en gubbe som hoppar ut ur lådan så står hon upp igen och gråter...

Inatt höll jag på så mellan 22-01:50 då gav jag upp, gjorde en välling & placerade mig i soffan. Provade 2 ggr till efter vällingen men NEJ! Vid 03:30 kom Jonas hem efter sin personalfest, då satt jag fortfarande i soffan som ett lik. Kl 04 tog Jonas henne & dom bäddade ner sig i soffan & jag kröp ner hos Vilmer som låg i vår säng. Fick fyra timmars sömn iaf.

Varken Tim el Vilmer har någonsin hållit på på detta vis om nätterna...

Tuva har fram till för några månader sen sovit som ett A barn men de verkar vara pas'e.....TYVÄRR!

Hoppas att detta bara är en fas som snart är återställd.

En sak är då säker! Småbarnstiden med minimal sömn kommer inte vara saknad sen...

Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

  1. EXAKT sådär som Valdemar har hållt på i tre nätter nu.

    SvaraRadera