torsdag 3 februari 2011

Fina vänner & vin - jag njuter!

Har sjunkit ner i soffan, barnen somnade i bilen hem från Cissi så det va bara att bära in dom i sina sängar. Jag har tänt ljus, mitt änglaspel, värmt lite broccoli- och färskostsoppa. Till det njuter jag av ett glas vin! Vet inte när jag drack vin senast...kan inte minnas! Detta kallar jag vardagslyx! Lugnet råder, mörkret ligger tungt, god mat, vin det bara ÄR lugnt och behagligt. Själen mår bra helt enkelt. Bara kärleken som saknas... Men han jobbar och är inte hemma förrän vid 23-tiden.

Har haft en riktigt trevlig och efterlängtad eftermiddag hos min fina vän Cissi! Barnen har lekt och vi hunnit få sitta ner och prata. Inte sets på jäääääääääättelänge! Så det va så roligt att vi äntligen fick till det och framför allt - vi är friska igen! Så TACK Cissi för idag!

Imorgon ska jag träffa 2 andra fina underbara vänner jag inte heller träffat på hur länge som helst... sjukdomar, jobb och åter sjukdomar har stått i vägen men som det ser ut nu ikväll blir de av imorgon!

Fina underbara vänner, Ni vet vem ni är och jag älskar Er alla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar