söndag 13 februari 2011

Fullbokad söndag!

Igår hade vi en riktigt härlig familjedag alla tillsammans. De va så mysigt!
Jag slog upp mina blå strax innan ett. Solen lyste så vi bestämde oss snabbt för ute aktivitet. Valet föll på stranden. Vi har en sån fin strand här i Lomma. De blev bollspel i sanden, spring upp & ner från kullar & massa iskastande i havet. Alla barnen va nöjda & rosiga om kinderna när vi körde hem sen.

Vilmer tog sparken & följde sen med mig till affären. På listan stod ostbågar, lösgodis & läsk! Bolibompa mys & favvisprogrammet Flygande mattan, blev 30min dans & sång för Tuva & Vilmer till det. Denna gången va de Alcasar som va gästartister & Vilmer fick gjort alla sina danskonster!
Myset fortsatte hela kvällen eftersom de även va melodifestivalen! Tuva la sig. Tim kom ner & satt med oss en stund. Han tyckte Babsan va bäst, tyckte de va JÄTTE konstigt att de egentligen va en kille som hade klänning & rosa hår! :-)

Kvart i tio va de dags för MIG att köra till jobb. Då hade Vilmer somnat & Tim bäddat ner sig också.

Idag väntar nu några timmars sömn efter nattens jobb. Vilmer ska på piratkalas kl 12-14, sen åker vi vidare in till min mormor för kalas hos henne och kl 18 ska jag nere till Jenny! Tjejträff med fina vännerna Jenny, Anna & Helene!

Men först, gonatt!!!
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar