fredag 25 februari 2011

Pippi på is!

Efter lite fix & trix gick de tillslut att få bokat biljetter till Pippi på is!

Snacka om att vi fick bra rabatt som kunder till Sparbanken Öresund! Skulle vi köpt till ordinariepris hade summan landat på 1205kr för mig, Jonas & Vilmer där vi ville sitta! Tycker det är hutlösa summor för barnfamiljer....men men. Nu hade vi sån tur att banken har köpt sig en helt egen föreställning lördagen den 9/4 och alla biljetter oavsett plats kostar 150kr / vuxen och 100kr / barn. Så vi landar för alla på 400kr vilket då va priset för 1 person!

Bokningen ville inte riktigt som jag ville imorse...när man bokat biljett, valt plats och kom till betalningen så skulle man länkas vidare till sin internetbank och göra betalningen där. MEN så va de alltså inte. Utan du kom bara vidare till att välja att logga in på SEB, Handelsbanken, Swedbank el Nordea! JOBBIGT då ingen av dom va våra banker...gjorde om bokningen 17ggr kändes de som provade med VISA kortet då jag vid nått tillfälle kunde välja de men då sa den att de va fel på mitt kortnr...GAAAAAAAAAH!!!! Bara såg hur alla bra platser långt ner tickade iväg. Minst sagt vansinnig va jag! Efter många om och men och med byte av lösenord på min VISA verifiering kom jag via banken in och kunde slutföra betalningen. Bokat-betalt-klart!!!! Så nu sitter vi på kortsidan rad 4 och har hela scenen & isbanan framför oss, de ska väl bli himla bra tror jag! De får de bli!

Min syster Marie & Elvin ska också följa med oss. Ska bli superskoj. Våra pippi tokiga ungar!

http://www.pippi.nu/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar