söndag 6 februari 2011

Maginfluensan på besök!

Inatt kom de, den icke inbjudna gästen till Tuva...maginfluensa! Fy farao. Med den kom kränkningar ggr flera under hela natten & morgonen med kräkningar kom det tvätt tvätt tvätt & lite sömn (igen). Vi har "jobbat" skift inatt jag & Jonas. En med Tuva här nere i soffan & den andre har fått sova där uppe. Allt för att vi båda ska få lite jämnt fördelad sömn. J
När jag har maginfluensa, mår jag som f*n...man tror nästan ens sista stund är kommen. Hur tror ni Tuva mår??? Hon har absolut inget i sin kropp, den lilla saft jag fick ner vände & flög upp igen. Välling vill hon inte, ej heller glass el mer saft. Men tittar ni på Tuva så ser ni en PIGG, BUSIG, VILD, GLAD unge som är i full gång. Inte en tillstymmelse till sjuk el trött. VARFÖR mår VI så dåligt och inte hon?? E vi klena & hon en grottmänniska? JAG behöver iaf inte vara orolig för henne!

Kram
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar