torsdag 10 februari 2011

Lycka!

Ni kan tro att bakom denna figur finns en mycket mycket glad liten kille!!! Vet inte hur länge han önskat sig en alldeles egen Buzz Lightyear... Sen långt innan jul... Men den Buzz han så gärna velat ha kostade 999:- vilket vi tycker varit lite till att ta i för en leksaksgubbe. Idag for vi till BR & efter 2 sekunder där inne hittade han sin älskade stora Buzz. Nu nersatt till 399:- Tyckte nu att de va lite mkt pengar att bara ge honom den en vanlig dag bara sådär, trots att den ju va nersatt 600:- Men bredvid fanns en annan Buzz som va nersatt från 299:- till 60:-!!!!! Lysande tyckte jag & Vilmer såg nöjd ut. Kramade den och sa på sitt söta vis:
- jag kan ta den sålänge tills jag kan få den för mycket pengar. GODING, HAN ÄR SÅ SÖT!

Där fanns även Woody för 40:-!!! Så den ska han också få.

Tim slutar tidigt imorgon så då har han & jag bokat in ett besök på GAME. Han ska boka en nytt spel han vill ha men som ännu inte är släppt.

En nära vän går nu igenom något jättetråkigt....tänker så på dig! Du vet jag finns här!!!!!

Nu ska jag & älsklingen njuta av en Lomma bulle (semla)!

Kram!
Published with Blogger-droid v1.6.7

2 kommentarer:

  1. Skulle ju kunna vara något till vår "julafton" kanske...Jag behöver något till Tim om du ser något för ett par hundralappar...

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte faktiskt på det. Lådan med gubbar tyckte B va himla skoj!

    SvaraRadera