onsdag 16 februari 2011

Sova är en lyx...

Här ligger jag & kan inte sova. Vaggat runt på Tuva & försökt få henne att sova i en timme. Hon somnar vaknar somnar vaknar somnar vaknar...vill ligga på axeln. Fått Ipren om de ev kunde vara något som gjorde ont. Nu har Jonas tagit över. Hon gråter stooora tårar...blöjbyte sker. Har börjat hosta. Tecken på kräkningar kanske?? Flera timmar innan Tuva kräker börjar hon alltid hosta, som rethosta. Jonas ska försöka bädda ner sig i soffan med henne. Han kan utan problem sova där om hon somnar men inte jag...tyvärr somnar jag inte här heller speciellt inte när hon gråter! I förrgår natt satt jag uppe med henne till 03:30....jag går snart ner. Blir tokig/orolig när hon gråter så...nu blev de tyst...kanske kanske tänk om hon somnar!

Tänk vad barn är olika. Varken Tim el Vilmer har hållt på som hon. Dom har tacksamt tagit emot sömn & utnyttjat det till fullo!

Tuva kanske tänker vänta tills hon blir tonåring...alla tonåringar är ju trötta & kan sova halva dagen!

Nä...tystnaden varade bara 15 sekunder... gäsp!

Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar