fredag 4 februari 2011

Varför vakna kl 5...

Som liten loppa, VAD vill man uppe & göra kl 5. Regnet & blåsten piskar mot rutan. JAG ville bara dra täcket över huvudet, sova iaf 2 timmar till gärna 3. Men de va bara att gnida gruset ur dom blå, dra av varma täcket & vingla in till Tuva och ta upp henne. Lite mys i soffan med välling & barnprogram hann vi med innan hon ville LEKA...leka så tidigt att man bara orkar!

Vid åtta vaknade Jonas & Vilmer. Snart blir de en stor god frukost med bullar från bageriet. Men först ska jag bära upp en slagen prinsessa som somnat i min famn <3

Igår bokade jag vår lilla semester i maj! Lalandia och Legoland i dagarna 4 tillsammans med finaste & bästa svärmor!!!!

Eftermiddagen & kvällen ska jag tillbringa hos våra underbara vänner Markus, Maria & pluttarna Melwin & Benjamin. De ska bli så roligt!
Mannen är på personalfest. Undra vem av oss som har huvudvärk imorgon;-)
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar