måndag 7 februari 2011

Orkeslös Deluxe!!!!

Efter 4 nätter med minimalt med sömn, 2 barn med maginfluensa, tvätt i oändlighet & nu även maginfluensa för min del. Jag fryser, mina ben värker så enormt, är helt utan ork. Gick som en gammal tant ut till tvättstugan, där maskinen gått dygnet runt sen igår... kuddar, täcke, sängkläder, soffkläsel, pyjamaser & vanliga kläder tvättas på löpande band!

Jonas börjar tackolov inte jobba förrän kl 16:30 så sen ska jag bara klara MIG själv genom middag, bolibompa & nattning.

Efter en relativt sömnlös natt i soffan är kroppen allt annat än smidig. Känner mig rent vingabruten! Barnen & jag ska vara hemma från dagis & jobb idag & imorgon.

Bara lukten av mat får de att vända i magen. Nyponsoppa & vatten står endast på menyn. Tuva är pigg & leker igen. Vilmer bad om kläder, klädde sig & spelar tv-spel. Båda har fått i sig varsin liten Danonino drick yoggi.

Kram!
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar